Роганська громада

Харківська область, Харківський район

Відділ обслуговування громадян № 18 сервісний центр інформує

Дата: 09.11.2021 16:21
Кількість переглядів: 109

 П Е Н С І Ї   В   С М А Р Т Ф О Н І

      Нині смартфони має більшість українців. За їх допомогою ми не тільки підтримуємо зв’язок, а й спілкуємося в соцмережах, купуємо, відпочиваємо. Також за допомогою смартфона можна  контактувати з органами влади, зокрема з Пенсійним фондом.  Хоча застосунок Пенсійного фонду для смартфонів і планшетів існує давно, багато громадян досі не знає, як ним користуватися. А дарма, адже програма дає змогу побачити й зробити чимало корисного.  Отже, що вміє за стосунок Пенсійного фонду?  

Не  виходячи з дому ви зможете:

* подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, зокрема анкету-заяву на “Автоматичне призначенн пенсії”, що передбачає подання документів для призначення пенсії тільки в електронному вигляді;

* подати запит для внесення змін до пенсійної справи;

* отримати й завантажити на мобільний пристрій електронні документи з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообовязкового державного соціального страхування, доступні в особистому кабінеті;

* переглянути дані з Реєстру застрахованих осіб (анкетні дані, надану роботодавцем (страхувальником) інформацію про заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж) і з електронної пенсійної справи, якщо ви пенсіонер.

* одержувати й переглядати повідомлення від Пенсійного фонду України, відстежувати стан опрацювання звернень до Пенсійного фонду України.

Водночас за допомогою за стосунку можна отримати електронні документи:

  • витяг із Реєстру застрахованих осіб;
  • повідомлення про відкриття персональної електронної облікової картки;
  • довідку про нараховану заробітну плату;
  • довідку про особливі умови праці;
  • довідку про доходи пенсіонера;
  • довідку про трудовий та страховий стаж;
  • індивідуальні відомості за формою ОК-5, ОК-7 тощо.

Для встановлення застосунку:

  • На платформі Google Play або AppStore введіть у пошуку “Пенсійний фонд”
  • Натиснути опцію Установити
  • Користуватися перевагами

   Після входу в особистий кабінет вам відкриється перелік послуг, які можна отримати через мобільний за стосунок Пенсійний фонд .

Як зайти :

 Потрапити до особистого кабінету ви можете, використовуючи:

  • Ключ кваліфікованого електронного підпису (КЕП) – тоді доступний повний набір можливостей мобільного застосунку;
  • Попередню реєстрацію на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – у такому разі дані користувача знеособлюються;
  • Засоби інтегрованої системи електронної ідентифікації (GoviD) з використанням технологій

ВankID та MobileID.                                                                                                 

 

ОНЛАЙН ПОСЛУГИ :

АВТОМАТИЧНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЙ .

   

    Пенсійний фонд України запровадив механізм автоматичного, тобто без звернення особи, призначення пенсій за віком. Відповідний сервіс доступний на Вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.

   Готуємо документи :

   Особливістю новації є те, що пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду на підставі поданих у зверненні документів. У особистому кабінеті застрахована особа заповнює та подає документ “Анкета – заява на автоматичне призначення пенсії” , що працює наразі в тестовому режимі. Деякі поля заповнюються автоматично, за даними особи, наявними на порталі, деяку інформацію потрібно додати в ручному режимі. Разом з Анкетою подають файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та ідентифікують особу . Файли документів треба прикріпити у відповідному розділі, кожен розділ містить перелік необхідних документів.

   Відомості про трудову діяльність працівників можуть подавати через Вебпортал ПФУ страхувальник – роботодавець або ж особисто працівник. Це зазначено в постанові Кабінету Міністрів України № 1084

«Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою  самостійно, в електронній формі».

   Інформація про трудову діяльність подається через Вебпортал ПФУ у вигляді скан-копій  передбачених законодавством документів з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником кваліфікованого електронного підпису.

   Щоб запустити облік трудової діяльності, працівник має надати згоду на обробку данних, передбачених Порядком № 1084, в електронній формі.

   Якщо такі повноваження він делегує роботодавцю (страхувальнику), то згоду має бути  оформлено у вигляді окремого документа. До затвердження форми такої згоди Пенсійним фондом  її укладають у довільній формі.    Сканована копія цієї згоди є невід’ємною складовою відомостей, котрі подав страхувальник.  Якщо відомості про трудову діяльність людина подає особисто,  то скан-копія згоди не потрібна.

    Електронні копії сторінок трудової книжки і документів про стаж, визначені в Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України

від 12.08.1993 № 637, а також згоди працівника про надання дозволу на обробку його персональних даних виготовляються шляхом їх сканування в кольоровому форматі.

   Скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки в хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатними для прийняття їх змісту. Рекомендовано  роздільна здатність при скануванні – 300 dpi. Формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

УВАГА! Скан-копії повинні бути чіткими. Тобто мають добре читатися назва документа, його серійний номер (за наявності), дата видачі, прізвище, ім’я та по-батькові власника, печатки, підписи тощо. Незаповнені сторінки трудової книжки (вкладки) сканувати не потрібно.

     Сканувати можна :

  • або окремо кожну сторінку трудової книжки й зберегти їх у форматі  jpg,
  • або відразу всі сторінки трудової кижки й сформувати один (загальний) файл у форматі   pdf.

   Надсилаємо відомості до Фонду :

1. Увійдіть на портал електронних послуг ПФУ  і в  правому верхньому куті натисніть поле «Вхід».

2. Виберіть спосіб входу  Із списку АЦСК виберіть свого надавача послуг ЕЦП (у якому ви отримали електронний підпис). Вкажіть шлях до вашого ключа ЕЦП та введіть свій пароль до нього. Для входу в особистий кабінет залишиться натистути зелену кнопку «Увійти з ЕЦП».   

3. У розділі «Комунікації з ПФУ » знайдіть сервіс “Надання скан-копій трудової книжки”. Перед внесенням скан-копій система видає коротку інструкцію. Натиснувши кнопку «Продовжити» ви перейдете до рорзділу завантаження.

4. Додайте :

- скан-копії трудової книжки. Натисніть кнопку «Додати файл» і виберіть заздалегідь підготовлені скан-копії трудової книжки;

- скановану копію згоди на обробку персональних даних працівника. Готово? Натискайте «Відправити до ПФУ», і копію трудової книжки буде передано до Пенсійного фонду.   

 

                                                                                 09.11.2021

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь