Роганська громада

Харківська область, Харківський район

ЯК ОФОРМИТИ ПЕНСІЮ ДИСТАНЦІЙНО

Дата: 12.06.2020 12:25
Кількість переглядів: 120

 

     Харківський приміський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) повідомляє, що нині оформити пенсію можна без особистого звернення в органи Пенсійного фонду. Для цього потрібно тільки скористатися зручною сучасною моделлю призначення пенсії в одне відвідування, що передбачає подання заяви і сканованих документів в електронному вигляді через вебпортал Фонду.

ЯК ТРЕБА ДІЯТИ щоб подати звернення про призначення пенсії в режимі онлайн, потрібно увійти на веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або через систему електронної ідентифікації GovID, що надає змогу авторизуватися на сайтах державних установ за допомогою банківської картки (BankID) чи оператора мобільного звязку (MobilelD).

ВХІД У СИСТЕМУЗокрема ті, що мають кваліфікований електронний підпис, можуть увійти в систему через пункт меню Вхід.

КЕП зберігається на флешці, диску чи компютері, а  отримати його можна в акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК). Отже необхідно натиснути Вхід і в полі увійти до системи За ЕЦП вибрати свій АЦСК. Заповнити заяву і запропоновану анкету й прикріпити до заяви скановані копії необхідних для призначення пенсій документів, перелік яких зазначено на веб-порталі.

Потрібно заздалегідь зробити сканкопії всіх документів. Розмір кожного файлу скану документів не повинен перевищувати 1 Мб. У заяві треба вибрати орган, у який ви звертаєтесь, вид пенсії, зазначити адресу місця проживання, інформацію про паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків тощо.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ ! для кожного виду пенсії існує свій перелік документів, необхідних для її оформлення.

    Після того як ви зазначили вид бажаного формату пенсійного посвідчення (папе-рового звичайного зразка чи електронного у вигляді пластикової картки) і вибрали (за потреби) спосіб інформування щодо етапів обробки заяви, потрібно підписати заяву електронним кваліфікованим підписом і надслати в орган Фонду. За результатами опрацювання заяви в Особистому кабінеті відображатиметься інформація про стан її обробки та ухвалене рішення про призначення пенсії.

        Якщо ви зазначили неправильні, некоректні дані чи заповнили не всі поля, то система не дозволить відправити заяву. У такому разі треба повернутися до роботи з електронним документом і виправити помилки в заяві.

ОТРИМАННЯ ПОСВІДЧЕННЯ - Заяву про призначення пенсії обробляють протягом 10 днів. Після цього фахівці відділення ПФУ звяжуться з вами й повідомлять, коли треба прийти в сервісний центр по посвідчення.

Оформлення пенсії в електронному форматі передбачає одне відвідування сервісного центру – після отримання повідомлення про призначення пенсії для засвідчення (перевірки) поданих документів і отримання пенсійного посвідчення.

     Звернення за пенсією в режимі онлайн значно спрощує процес її призначення і заощаджує час.

ВАРТО ПАМЯТАТИ !

*Застрахована особа може подати заяву про призначення пенсії не раніше як місяць до досягнення пенсійного віку.

* Пенсію за віком призначають із дня, що настає за днем досягнення пенсійного віку.

* Пенсію по інвалідності призначають із дня встановлення інвалідності.

* Пенсію у звязку з втратою годувальника призначають із дня, що настає за днем

смерті годувальника.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь